torsdag 6 februari 2014

Grattiskort

Jag heter Elisabeth, kallas Lizaa i scrapvärlden. Att få vara månadens inspiratör under under februari månad ska bli väldigt kul och spännande.

Mitt första bidrag är ett grattiskort. Jag har använt mig av en vikning som är lite annorlunda med en stor "tag" där man kan skriva sin hälsning. 
Jag har använt mig av Maja Designs papper Blomstra ur serien Crea Diem som naturligtvis finns i butiken.
Den läckra stämplen kommer från Bildmålarna och heter fru Girig. Runt stämpeln har jag använt mig av Liquid Pearls
 
Har dekorerat med vita rosor och duttat lite glitterlim på dessa för att göra det lite festligare.

Det var allt för idag men jag koppas att vi ses nästa torsdag.
Kram Lizaa
 

1 kommentar:

  1. Välkommen, vi ser fram mot att få se dina konstverk.
    Vilket fint kort!

    SvaraRadera