tisdag 18 februari 2014

Första dagen i förskoleklass...

Måste ju dokumenteras eller hur? Så det bidde denna layout. Gillar papperet som är från MME och heter Loved, serien Cut & Paste. Tokgillar verkligen detta söta blommönstrade papper. Dessutom tyckte jag att det rosa gick fint men min "stora" tjejs kläder....


Har också använt ett fint papper från Prima, serien heter School Memories Collection och papperet heter Are You On My Radius?



 
Jag har använt baksidan av detta för det passade så bra med pennor, ni ska strax få se...




Har dessutom använt två digitala stämplar från Scribbles Design (ram och kritor). Dessa är målade med ProMarkers pennor. Sen blev det några enkla dekorationer, rosa brads, en liten chipboard skylt från BoBunny och några små hjärtan (egen gömma).


Hoppas ni skaffar er en trevlig vecka!

Nästa gång kommer jag bjuda på första sidan i mitt nya julalbum, jag vet att det inte är jul riktigt än men jag tänkte att jag skulle hinna scrappa lite gamla julbilder innan det är dags att ta nya. Dessutom har Scrapbutiken ett jättebra pris på ett superfint minialbum från BoBunny


Passa på innan de tar slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar