fredag 3 januari 2014

Enkelt skolkort

God fortsättning! 
Hoppas ni alla haft en härlig jul och 
en trevlig nyårs afton.

Idag visar jag er ett enkelt kort med ett litet tips på hur man kan göra om man vill använda en stämpel men inte riktigt har tid att färglägga motivet. Så var det nämligen i mitt fall. Jag valde därför att inte måla mitt motiv utan stämplade istället upp tre lika stämplar bredvid varandra för att man i alla fall ska ha motivet i fokus.


Har använt ett vitt cardstock som bas och sedan satt fast det mönstrade papperet
 (Lettered och Loved)
 och stämpelmotiven på ett svart cardstock. Ritade med en svart penna runt bilden. Satte fast några fina röda hjärtknappar!


I hörnet har jag dekorerat med en biljett, svart twine och en klocka i trä som jag målat svart med hjälp av en ProMarker penna.

Trevlig Helg
Nick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar