söndag 12 januari 2014

Edith

Jaha då vad det vinter, huvaligen, hoppas det inte blir långvarigt då jag vill ha vår nu...

Den här veckan blir det en släktforsknings LO

Cardstock är nog mitt favoritpapper man kan göra så mycket av det. Man kan säga att jag är lite av en storförbrukare av french vanilla cardstock. Är det slut i butiken kan det bero på mig :-)


När det kommer till släktforskningen håller jag mig till french vanilla grunden på mina LO:s och för det mesta varierar jag bara stämplarna men håller mig till färgen Distress ink valnut stain. Men det är ju inte så roligt att visa upp hela tiden så det blir lite andra LO:s också. Som den här ovan. Jag håller mig till de lite dova färgerna för att skapa en tidlös LO.  


Blommor och hörn finns i många utföranden i butiken. Likaså stämplarna som jag tycker är så fina, dessa är enskilda bokstäver.



Klicka gärna på bilderna för att se dem större.


Passa på att scrappa nu medans vädret är som det är.
Ses om en vecka
/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar