tisdag 19 november 2013

Poängställning i julkortsutmaningen


Poäng - julkortsutmaning nummer 6


Hejsan, först skulle jag vilja be Fia om ursäkt, det hade blivit något fel på när utmaningen stängde, vet ej riktigt varför. Jag har i alla fall lagt till ett poäng för ditt fina kort för det var ju inlämnat i tid! Dessutom vet jag inte om jag har rört till det för Outi, märkte att jag inte gett dig poäng för kortutmaning nummer 5. Men nu är även du tillagd. Hoppas annars att jag gjort rätt!
Då har jag kikat igenom alla bidrag! Ni har skapat underbara kort!


Poäng:

Ingba: 6p
Annelie:6p
Snojbi: 6p
Onkis: 6p
Karin: 6p
Lizaa: 6p
Malin: 5p
  Yvonne: 5p
Mezzanotte: 4p
Zora: 4p
 Ann-Christine: 4p
Eva Gustafsson: 4p
Lisa-olsi: 3p
Cissi D.S: 3p
TinaLinn:3p
Siv: 1p
Primia: 2p
Fia:2p
Outi: 2p
Johanna: 1p
Tussilago 78: 1p
Lotta: 1p

I morgon kväll kommer vinnare samt ny julkortsutmaning kommer att presenteras här på bloggen! 
Vi syns då!

1 kommentar: