torsdag 7 november 2013

Höstlayout och fars dagskort

Jag heter Inger men kallar mig för Ingba på nätet och har under november fått äran att vara månadens inspiratör här på Scrapbutiken. Jag skall börja med att visa en höstlayout med en av våra hundar. Vi har två hundar och de får ofta vara med på mina layouter. Den här hunden är lite tokig så det blir ofta rätt kul foton.



Jag har använt härliga höstpapper från Bo Bunny, Apple Cider: Stripe, Dot, och Cider på vitt cardstock. Jag har stämplat genom en minicollage schablon med orange och grönt. Just dessa färger hittar jag inte i shopen men det finns många andra färger av Versa Color. Du hittar dem här. Jag stämplade också några splashar med svart stämpelfärg.



Bokstavsstickers och textstickers kommer från Prima Engraver och Prima Lifetime, Jag har också använt blommor från Prima (liknande hittar du här) och en större grön blomma som man kan köpa styckvis. Jag gillar också att använda halvpärlor och brads på mina layouter.



När jag hade pappren på pysselbordet passade jag på att göra ett kort till fars dag.


Det var allt för nu men återkom gärna i eftermiddag då jag kommer att visa och berätta lite om ATC.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar