fredag 15 november 2013


Hejsan

Hoppas ni skaffar er en skön fredag!

Idag tänkte jag visa en lite småtokig layout. Har använt ett papper som är som ett collage av olika ihopsatta bilder. Det heter Teacher Talk och kommer från Prima. 


Jag skar med en kniv ut en skåra där kuvertet är. Sedan stoppade jag ner ena hörnet av ett foto så att det ser ut som det sticker upp ur kuvertet. Satte ett annat kort precis bredvid. Har valt att nästan enbart använda mig av svarta dekorationer här. Dekorerade ovantill och nertill med lite svart underbar spets.


Klicka gärna på bilden för att se lite tydligare!



Använde mig av några tags ur ett fint tagskitt. Som heter School memories.  På den svarta tagen fanns några små vimplar. Använde en grön gelpenna och skrev en del av min text där.
Det fanns också en liten röd fågel på papperet. Tänkte att den skulle få lite sällskap så jag satte dit en röd knapp från ett kitt ur samma serie School memories, diverse knappar I.
De ser ut så här


Har även på denna layout använt de superfina hexagon formerna


På den här layouten har jag också använt jätteroliga svarta dekorationer i form av löv och blommor.

  
Dessa tycker jag är så roliga att jobba med för man kan nämligen skriva på dem eller rita olika mönster. Jag har gjort två olika mönster på blommorna med vit gelpenna och sedan skrivit min text på bladen.


Har använt två blommor ur denna förpackning. 





Har också häftat fast det här sätta kortet med texten All the simple little things. Mycket användbart eller hur, för visst är det viktigt att komma ihåg alla små saker som när man hoppar trampolin tills håret står rakt upp, kladdiga chokladglass pussar, varma sommarvindar eller uppfriskande morgonpromenader?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar