tisdag 22 oktober 2013

Underbara papper....

Jag får nog lov att erkänna att jag är helt frälst i massor av de nya papper som Scrapbutiken har tagit hem. Det finns så mycket fint och de är av mycket bra kvalitet, tjocka och härliga, precis som jag vill ha dem.

Idag tänkte jag visa er ett lite flickigt födelsedagskort. Jag har använt vitt cardstock som bas. Ovanpå detta har jag använt  ett papper från Prima som är så sött. Det heter Swiss Miss. Gillar både fram och baksida, och det ser ut så här:


Sedan har jag använt papper från MME och serien Cut and Past och papperet heter Special

Special - CP1005

Så här blev kortet. Tycker det blev sött med alla knapparna längst kanten. 



 Insidan dekorerade jag med båda papperen. Satte en hel rad med härliga svarta rhinestenar över skarven som blir mellan papperen. Enkelt, snyggt och smidigt eftersom stenarna kommer färdigklistrade på en rad. 






Hoppas nu att ni har en riktigt bra tisdag och härligt att se att ni jobbar på julkorten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar