fredag 18 oktober 2013

Mer Halloween....

Egentligen firar jag inte Halloween men de nya papperen från MME är så roliga och inspirerande att jag inte kan låta bli att slänga ihop ett Hallweenkort trots att jag inte vet vem som ska få det....


Har använt ett oranget och ett vitt cardstock som bas och sedan MME papperet Chevron som är så här underbart....

Chevron - HAH104
Den "vågiga" sidan är underbart glittrig och visst skulle den passa fint till en höstlayout trots att det är ett Halloween papper? Måste nog knipa ett till nästa gång jag är förbi butiken....fniss

Men nu var det ju spindelnäten som lockade mig....





Har också använt en annan underbar favorit dies. Den söta spindeln som jag har haft med på ett tidigare kort. Men den här gången limade jag fast ögon som kan röra sig. Visst blir den gullig?


Hoppas nu att ni får en härlig fredag och lite pysseltid i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar