tisdag 10 september 2013

Dax för Topp 3

Hejsan,

Så här på tisdagskvällen tänkte jag presentera vår första Topp 3 lista. Jag har valt bland de julkort som kommit in till våra utmaningar 1-3. Det var inget lätt jobb ni gav mig måste jag erkänna. Jag har suttit här och velat och velat.... Men nu har jag bestämt mig.

Först ut är ett kort från utmaning 3. Jag har valt det för det unika och kreativa sättet att använda eylets och band på. Blev riktigt inspirerad och kommer säkert att härma detta själv. Dessutom tycker jag att det finns många roliga dekorationer och bilden lyfts ett snäpp med hjälp av utstansningen!










Grattis till Snojbi!

 

Nästa kort kommer från utmaning 2. Själv är ju helt tokig i snögubbar och detta underbara kort förälskade jag mig i.... 
Dessutom gillar jag cheese cloth och snöbollarna. Snöflingorna har också lyfts ett snäpp med hjälp av flera lager och olika material.











Grattis till MezzaNotte!
 
 
Sista kortet som kvalar in kommer från julkortsutmaning nummer 1. Kortmakerskan har lyckats bra med att både lifta och förnya sin tolkning på samma gång. Kortet är välbalanserat och har flera fin detaljer som nätband och metalldekorationer.



 




Grattis till Onkis!


Ett stort grattis till vår första Topp 3, i och med er Topp 3 placering har ni nu möjlighet att vinna en speciell extravinst i slutet av vår julkortsutmaning. Till nästa Topp 3 deltar de bidrag vi får in från utmaningarna nummer 4-6 och vår 2:a Topp 3 kommer presenteras i slutet av oktober. Till denna Topp 3 kommer någon annan ur vårt DT-team att plocka ut vinnarna.


Vi återkommer snart med vem som vann det fina priset från utmaning 3... väntar bara på ett par röster till.

4 kommentarer: