onsdag 10 juli 2013

På stranden...

Äntligen har det blivit sommar och till och med jag har varit i och badat. Idag tänkte jag bjuda er på ett kort från stranden...

Har använt ett mörkt lila cardstock som bas. Sendan stansade jag ut en form ur samma papper och använde detta som ram runt min stämpel. Detta är en digital stämpel från ett företag som heter Digital Darla, allt annat material kommer från Scrapbutiken.
Det mönstrade papperet är Maja Design egentligen ett "vår" papper men jag tycker det blev rätt somrigt så här. Det smala bandet finns i massor av olika färger i butiken och de har också jättebra erbjudanden på olika bling stenar (Landstoken).
Som dekoration har jag använt en underbar trädekoration i form av en fjäril. Man kan lämna den som jag gjord här eller man kan bearbeta dem som exempelvis Milo gjorde i förrgår på sitt kort (skrivmaskinen). Det sista som jag använt är en vit gelpenna som jag skrivit "koppla av och varva ner" med.

Nu hoppas jag att ni får en trevlig vecka, eftersom det inte bjuds på badväder idag tänker jag krypa in i min pysselhörna och fixa lite till till julkortsutmaningen som startar nästa vecka på onsdag!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar