fredag 14 juni 2013

Sommarn är här....



Hejsan 
Hoppas ni har haft en skön vecka! För min egen del börjar det äntligen att lugna ner sig på både jobb och alla måsten fronten vilket gör att jag hoppas att jag äntligen ska få lite mer tid att pyssla. Håller som bäst på med det tredje bidraget som ni ska få rösta på men jag behöver lite mer tid till det. Så länge tänkte jag istället bjuda på en layout med sommar känsla....

Började med att rita tre vingliga ringar på ett vitt cardstock. Sedan satte jag fast två foton som jag mattat med svart cardstock. Stansade också ut ordet kram. Sedan lade jag ett lager med Glossy Accent över bokstäverna. Det blir så himla läckert tycker ni inte? Ser ur som stickers nästan....

Sedan stansade jag ut en mängd fjärilar i olika storlekar (bland annat ur ett underbart rosa MME papper). Dessa samt pärlor, blommor och en mängd dew drops limades fast här och där runt linjerna.
Har ni inga dew drops tycker jag ni ska passa på och skaffa några nästa gång ni besöker Scrapbutiken de är så användbara och blir så fina, både på kort och layouter. I sin helhet blev då layouten så här... Visst känns det som sommar?




Ta hand om er och ha en trevlig helg!




2 kommentarer: