söndag 9 juni 2013

DT tävling där DU kan vinna pris...

...beroende på hur DU har röstat.

Här kommer reglerna:
Vi kommer under veckan att visa upp tre bidrag med början av mitt, Nettan.

DU röstar på det bidrag som DU tycker bäst om

Det bidrag som fått mest röster vinner och utav de personer som röstat på vinnande bidraget dras en vinnare. 

Pris: Det kitt som vinnande bidrag har använt

Du röstar genom att skicka ett mail till Scrapbutiken med ditt svar

Bidrag 1. Nettan
Bidrag 2. Milo Lilja
Bidrag 3. Helene Siermans


Under mitt studiebesök till Kina var vi inne på en pub/nattklubb med så otroligt annorlunda inredning och så väldigt blandade möbelstilar. Jag har valt att visa den stol som fanns i det första rummet man kom in i.



Blommor från Inkido, silverbling från landstoken




Jag har använt mig av spets och band  från Trentex




Ses om en vecka

Allt material finns i butiken (utom mina kort)

Mer information om när vinnaren utses kommer under veckan så håll utkik!

/Nettan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar