söndag 26 maj 2013

Två produkttips!

Hejsan,

Hoppas ni har hittat till de nya lokalerna. Det kommer bli toppenbra att sitta och pyssla och ser fram emot att träffa er där både på pysselkvällar och kanske någon kurs?

Idag tänkte jag i alla fall bjuda er på två produkttips. Idag är det ju mors dag och jag har uppvaktat min mamma med en gotti-påse och en blomsterbukett. Hos Scrapbutiken kan ni hitta ett otroligt utbud av spets och band. När jag ska ge bort en blombukett tycker jag att det är fint att binda om ett band. Den här gången blev det ett härligt brett och rött band, sött eller hur?







Jag tänkte också visa er ett kort med nästa tipsprodukt och det är mönstrade papper. Jag kan tycka att det ibland är svårt att hitta papper till manliga kort. Scrapbutiken har flera olika papper från Landstoken och många av dessa passar alldeles utmärkt till kort till män.
Här har jag t ex använt ett med fotbollsmönster. Vilka killar gillar inte det?





2 kommentarer: