söndag 5 maj 2013

Du har nyckeln till mitt hjärta

Bildmålarnas papper - Wild flowers -cherry blossom green




Härliga stämplar från Mo´s digital pencil, som fått glitterlim på vingarna. Jag har börjat måla med Derwent Inktense, underbara pennor som går att kombinera med Distress Markers. Det finns dock ingen bra hudfärg i Inktensen så här använder jag Distress Markers pennan.

Spetsen är privat men det finns många fina spetsar att välja på i Scrapbutiken

Det finns flera olika hörn i Scrapbutiken i olika metaller och vitt, här har jag använt mig av de vita.
Texten har jag först skrivit med Distress Markers men sedan fyllt i med glitterlim. Taket på det lilla boet haj jag använt ett glitterlim som är genomskinligt men med lite glitter i.

Stämplarna är från Mo´s Digital Pencil. I Scrapbutiken fins det olika "tårtpappers"dekorationer att välja på.

Här har jag chalksat blommorna med vitt. En pinn (tror jag att det heter) i rosa har jag satt ett tyllband på i rosa. Till det har jag använt halvpärlor en liten bit vit blomspets och till toppen en liten charms nyckel. En liten bit pärlband och så Liquid pearlsrunt. Inunder allt tog jag en bit rynk-band i vitt. Allt syns bättre om ni förstorar upp bilden-


Ses om en vecka!

/Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar