fredag 12 april 2013

Ett staflikort

Har använt ett underbart papper som nu finns i butiken. Det är ett Prima papper och då kan det ju inte vara annat än underbart eller hur.

Vet inte vilken sida jag gillar bäst, den svarta baksidan som ser ut som spets är helt underbar.... och framsidan som ska få bli en fin layout så småningom (ja för jag var ju bara tvungen att köpa med mig flera papper hem).

Allt material finns hos Scrapbutiken förrutom de svarta pärlorna som ser ut som stjärnor, de är ur egen gömma.

 Använt glitter från You Do. La på ett lager med klister på ett chipboard hjärta och sedan hade jag på det svarta glittret. Läckert eller hur?

 Kortet från sidan.

 Satte fast genomskinliga Dew Drops både upptill och nertill.

 Har ritat med en vit gele penna. Det är verkligen att rekomendera. Syns jättebra, väldigt täckande.

 Använde Copparfärgad stickles (glitterlim) på stämpeln och på blommorna.

 Skar ut motivet ur papperet en liten bit så jag kunde sticka ner den svarta utstansade biten.
Älskar den här vita tjocka bomullspetsen.


2 kommentarer:

  1. Sååå fint kort och stämpeln är underbar

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort!
    Jag älskar stämpeln, tack för inspirationen!!!
    Kram!

    SvaraRadera