tisdag 19 mars 2013

Var har våren tagit vägen?

Det kan man ju verkligen undra, eller hur?

Jag har i alla fall försökt att locka fram den genom att skapa två kort med lite vårkänsla. Det första som jag tänker visa idag har faktiskt lite vinter i sig också för jag har använt ett julpapper från Reprint. Men det var så pastelligt och fint att jag inte kunde låta bli. Det gröna som skulle matcha stämpeln lite är faktiskt också ett julpapper från Bildmålarna.

Har också använt craft cardstock och vitt cardstock till kortet. En liten bit brunt prickigt papper och bokstavsstickersen är det enda som kommer ur privat gömma resten hittar ni hos Scrapbutiken.


Älskar ju lager på lager och har här använt även ett tårtpapper och en underbar stans från Cherry Lynn. Tror att det egentligen är en "halloween" dies men det är ju toppen när det går att använda till flera saker, eller hur?
Inga löv blev det på trädet eftersom det ska föreställa tidig vår. Massor av glitter har jag lagt på vingarna, hårband, vatten och blommor. Satte också fast några blå blingstenar för att det skulle glittra lite mer.

Nu hoppas jag att ni får en riktigt pysslig dag!
På fredag em bjuder jag på ett påskkort gjort med några av nyheterna i butiken.


Glöm inte heller påsktävlingen!

2 kommentarer: