tisdag 19 februari 2013

Ännu ett hjärtligt kort...

Här kommer näst sista kortet jag gjorde till Alla Hjärtans Dag. Har använt ett rött cardstock som bas. Sedan använde jag ett papper från Landstoken med härligt romantiska rosor på. En jättefin spets satte jag i nedkant.

 En av de nya fina stämplarna från Bildmålarna. Den här går ju verkligen att använda vid så många olika tillfällen - jul, födelsdagar, förlovningar, babykort osv... Satte glitter på det stora hjärtat och några av blommorna. Sen stansade jag ut små röda hjärtan som jag satte glossy accent på. Då ser de blanka och nästan 3-dimensionella ut.

Nere i hörnet fick det bli en blomma och löv utstansade med en toppen bra stans från Nellie Snellie.

Allt material finns hos Scrapbutiken.

Trevlig Tisdag önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar