torsdag 10 januari 2013

Vinterkramar

Hejsan på er!

Idag tänkte jag visa er ett kort där jag använt ett vintrigt papper från Bo Bunny. Jag har också använt en ny dies som fått följa med mig hem från butiken. Märket är Sizzex och visst blir den fin ramen? Har stansat ut den i vit cardstock och sedan har jag torr embossat den innersta delen och sedan haft på massa glitter. Glitter finns i massor av färger i butiken och man kan definitivt inte ha få mycket av detta....

Stämpeln är en digital stämpel från Elisabeth Bell.



Visst är det fint med snöflingor? Har dekorerat dessa med både knappar och små halvpärlor. Det finns en mycket prisvärd och användbar dies från Cheery Lynn med massor av olika snöflingor på i butiken. Den tycker jag definitivt att ni ska kolla in nästa gång ni är i stan.

Så här blev hela kortet. Har också använt en bit vacker vit spets. Den är lite töjbar och blir mycket fin när man gör en rosett.

Har embossat runt det mönstrade papperet med vitt embossing pulver.

Ha en riktigt bra torsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar