tisdag 22 januari 2013

Lycka till...

med nya jobbet....

Ja det är ju alltid bra att ha kort för lite olika tillfällen i beredskap. Här har jag använt en rosa cardstock till grund. Sedan har jag använt båda sidorna av en underbart romantiskt papper från Maja Design. Det heter Vintage Summer.


Jag har rivit längst kanterna för jag tyckte det passade till uttrycket på papperet. Använde mig av trycket nere i vänstra hörnet och skar ut runt motivet så att jag kunde sticka ner min utstansade klocka. Klockan är en Tim Holtz dies.




 Har använt en suverän stans från Nellie Snellies och stansade ut tre löv där jag använde den mörkare baksidan av mönster papperet.




Blommorna finns i Scrapbutiken. De har fått in massor av nya blommor (se den rosa) som kostar 1 kr styck. Dessa kan man använda för att bygga upp blommor i massor av lager med. Dessutom finns de i olika former och färger. De bruna rosorna tycker jag har en helt underbar färg eller vad säger ni?


2 kommentarer: