lördag 22 december 2012

Tomtenissarna ser vad du gör..


Hoppas ni inte har stressat för mycket. Själv ligger jag mycket lungt i år. Nästan allt är klart, men så har jag också en fantastisk mamma som gör all mat - utom sillsalladen.  Har faktiskt hunnit med att pyssla lite så jag tänkte bjuda er på ett julkort till. Här har jag använt en supersöt digistämpel från Whimsie Doodle. Hon är gratis så om ni kikar in hos mig så finns det en länk till henne.


Jag hade en bit kvar av ett velum papper som Scrapbutiken hade till försäljning förra året. Men det jag vill att ni kikar på mest är det otroligt fina vita hjärtbandet . Visst är det fint? och finns givetvis i butiken. Det passar toppen till massor av olika tillfällen som jul, baby, konfirmation och bröllop - alltså en produkt som går hem hos mig ;)

Jag vill också att ni kikar in den stora snöflingan. De som var på vår pysselträff i november fick en sån i sin goodie bag. Tror att diesen finns på lager i butiken och man kan också få köpa några redan utsansade flingor om man vill. Klicka gärna på bilden för att se lite närmare på den!

Hoppas nu att ni alla får en riktigt God Jul!

kram Helene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar