onsdag 12 december 2012

Snabba gå-bort-presenter...

Idag tänkte jag tipsa er om att Scrapbutiken har massor av cellofanpåsar som de säljer. Dessa är ju utmärkta att använda istället för kuvert eftersom alla får glädjas av det fina kortet ända fram till brevlådan hos den som ska få kortet. Men de går ju också bra att använda till andra saker.

T ex är de alldeles perfekta att använda när man vill göra snabba gå-bort-presenter. Jag brukar göra så att jag klipper till en bit mönstrat papper i samma bredd som påsen. Sedan viker jag papperet på mitten och fäster det på påsen med en nitapparat. Sedan är det bara att dekorera efter behag...

Här har jag gjort en påse med ett supersnyggt papperet från BoBunny!





 Här blev det choklad istället. Papper och stämpel kommer ur egen gömma.



Nu ska jag iväg och kolla in min lilla Lucia och tometnisse!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar