tisdag 18 december 2012

Nyårs kort?

Jag skickar nog inte många nyårskort men jag har gjort ett i litet format som jag tänkte att man kunde sätta på en gå-bort-present till nyår. Har faktiskt använt julpapperen från Maja Design. Men visst passar de bra till nyår också?

 Har hållt mig till brunt och guld, tycker det blir stilligt och elegant! Nästan allt material kommer från Scrapbutiken. Det är bara bokstäverna, flaskan och stämpeln som är ur egen gömma. Flaskan har jag köpt i Scrapbutiken men det är länge sen så jag är inte säker på om de finns kvar i sortimentet.



 Har satt bokstäverna på en bit cardstock och ritat runt för att få lite mer fokus på dem.

 Kolla in detta supersnygga bruna band med guldstjärnor! Hur snyggt är inte det?

 Älskar detta guldband också. Klicka gärna på bilden för att se närmare! Lite glitterlim blev det som bubblor ur glasen också.

 Hoppas nu att ni får en riktigt kreativ tisdag!


1 kommentar: