söndag 11 november 2012

Höstmotiv

Bo Bunnys Apple Cider

Tidigare i vecka lade Helene ut samma papper som jag har jobbat med så här kommer två olika varianter av samma papper. Det är tjusningen, att fast man användar samma grunder så ser vi olika på saker och ting och slutresultatet blir så olika.

Här är Helenes variant som hon visade i tisdags. 

 Här är min LO. Jag klippte ut hela motivet på pappret och använde i stället ett grönt cardstock som bas. Med hjälp av Martha Stewartstansen stansade jag ut spets på två sidor av cardstocken och använde Bo Bunnypappret bakom för att få till harmoni i kortet och fånga upp färgerna.

 Jag har stansat ut lite höstlöv och klippt itu en kotte från en ljusmaschett, dessa har jag distressat med walnut stain.

 Bildmålarnas Toss med kottarna.

Bildmålarnas tupp bland alla höner som finns på fotot.

Håll utkik nästa lördag, för då kommer det en ny tävling här på bloggen!

Ses om en vecka
/Nettan

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar