söndag 7 oktober 2012

Rosa LO med washi tejp

Sista delen i det rosa temat. Den här gången blev det en LO på Emelie. På denna LO har jag testat många nya saker som jag inte använt tidigare.
 
Halvpärlor i olika storlekar från Inkido tillsammans med en cardstockblomma tillverkad av Tim Holtz blomsterdies. Blomman är dekorerad med glitterlim.

 Hörnen är en ny dies från Whimsy stamps i den här LO ville jag ha den helvit.

Distress stain med ett hjärta av pärlor (privat). Här syns lite av washi tejpen från Reprint tillsammans med lite mer halvpärlor från Inkido.
 
 Stämpeln är målad i Distress Markers den är från Wee Stamps - FluffyOnTheLily - (privat) bredvid sitter ett par Velvet Trinklets, som Helene tipsade om i fredags. Här har jag satt i ett band och gjort rosett av dem som extra prydnad. Blomman i hörnet är en del av en byxa som jag klippt sönder, tillsammans med en brad och en liten bit spets. Längst ner det fina fjärilsbandet.
 
 Här syns washi tejpen bättre. Dekorationen på den är blommor med brads från Tim Holtz dies, rosor och halvpärlor från Inkido. Alfabetet är från Glitz.

  Exotic Butterfly i den stora storleken har fått pryda ramen till Carpe Diem stämpeln (privat). Stass på band finns också i butiken.
 

Slutresultatet
 
 
Ses nästa vecka / Nettan
 
Ni kommer väl ihåg att anmäla er till träffen den 17 november!
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar