måndag 22 oktober 2012

Piggas upp?

Nu är det måndag igen och jag är hemma ännu en dag för vård av barn. Dessutom saknar jag den härliga hösten som jag hoppades på. Kanske är det inte så konstigt att de blir sjuka, vem vet?

Så jag tänkte att jag behövde pigga upp mig själv och kanske glädja er andra också. Det här kortet gjorde jag till en utmaning på SS och blev så himla nöjd. Tycker verkligen att man blir glad av att se det.

 Allt material utom stämpeln som är en digital stämpel och det lilla kortet med trädet är material från Scrapbutiken.
Den stora bruna cirkeln är en stor brads. Jag tycker det blir riktigt läckert att sätta halvpärlor eller rhinestones ovanpå dem och några runt omkring som dekoration.

Hoppas nu att ni skaffar er en bra måndag.

 På onsdag återkommer Nettan med mer härliga ting och på torsdag kommer inspirationskortet till julkortsskissen.

Kram Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar