lördag 20 oktober 2012

Nu är det julkortstid....

Hejsan,

Då har två veckor passerat igen, visst går det rasande fort?

Jag börjar med att visa upp några kort som kommit in via mail. Ni gör ett riktigt bra jobb där ute i stugorna med julkorten och jag hoppas ni tycker det är lika roligt som jag.


 Först ut är Outi som gjort kort till utmaning 4 -snö och glitter
 och till utmaning 1 - rött & tag
 Sen har vi Marit som gjort detta kort till utmaning 1


 Sen har vi en ny deltagare, väkommen Zora, som gjort kort till de tre första utmaningarna:



Efter fyra utmaningar är poängen som följer:


Sofia85: 4p
Onkis: 4p
Snojbi:4p
Millan: 4p
Catarina: 4p
Sofie: 4p
Marit: 4p
Lisa-olsi : 4p
TinaLinn: 4p
Zora: 4p
DeadUntilDark:4p
Carina:4p
Ann-Christin: 4p
Annelie:4p
Outi: 4p
Mia:4p
Malin: 4p
Lizaa:4p
Eva: 4p
Tussilago78: 4p
Sofiutane: 4p
Maja:3p
Ina: 3p
Susanna: 3p
Cicci D.S:2p
GunBritt: 2p
AnkiB: 1p
Johanna: 1p

Vi har ju utlovat två vinster efter utmaning 4:a. Jag återkommer med vinnarna så snart Scrapbutikens dt-team har röstat.



Då är vi då framme vid nästa utmaning. 

Julkortsutmaning nummer 5 - skiss

Skapa ett julkort utifrån denna skiss. Det är ok att vrid och vända. Det är också ok att byta ut en figur mot en annan (kanske vill man ha en stjärna istället för ett hjärta) men det ska synas att du utgått från skissen. Färg och tema är fritt.


 Som vanligt vill vi se ett nyskapat kort.  I övrigt är det fritt fram att själv bestäma form, färg, dekorationer osv. Sista inlämning är den 2:e november kl 23: 59.

Inspirationskort kommer i mitten av veckan! Hoppas ni får lite mysig pysseltid nu!

Viktigt: När denna utmaning går ut den 2:e november så är det och deadline för att göra ifatt utmaningar. Efter detta kommer vi inte att ta emot några utmaningar på som gjorts i efterhand.

2 kommentarer:

  1. Jag gjorde ett kort idag till förra tävlingen så jag missade deadline, vad är din mail adress?

    SvaraRadera
  2. Du kan skicka till mig så lägger jag upp.
    siermans_h@hotmail.com

    SvaraRadera