onsdag 26 september 2012

utlovat inspirationskort

Jag är en tidsopptimist javisst! Nej jag hann ju inte lägga upp något julkort i lördags em som jag lovat. Men här kommer det i alla fall.

Har använt ett underbart fint papper från Bildmålarna. Sedan finns det också jättefina klippark med små julbilder på hos Scrapbutiken. Dessa passar ju perfekt när man vill göra ett "snabbare" kort. Jag har också använt en underbar brun spets. Visst är den läcker? Dessutom finns det en ny favorit i butiken nu, pärlor på rad. Dessa har jag använt under och över spetsen. Lite röda blommor för att dra blicken till rätt ställe och så var det klart...

Nu hoppas vi att ni skickar in massor fina julkort med temat: ängel och spets.



Ps håll ögona öppna för i veckan kommer det komma en rolighet!

1 kommentar:

  1. Jättefint julkort

    Håller ögonen öppna för nåt roligt vill jag inte missa

    Kraaaaaam

    SvaraRadera