lördag 22 september 2012

Julkortsutmaning nr 3


Hejsan alla juldiggare....

Nu är det hög tid för en ny utmaning i vår julkortsutmaning 2012. Det har kommit in en hel massa underbara julkort till vår färgutmaning: blå, vit, silver och beige. Hoppas ni hoppar runt hos varandra och kollar in allas bidrag. Jag blir helt full av inspiration när jag kikat runt.


Efter andra utmaningen så är poängställningen så här:

Sofia85: 2p
Onkis: 2p
Snojbi:2p
Ina: 2p
Millan: 2p
Catarina: 2p
Sofie: 2p
Lisa-olsi : 2p
TinaLinn: 2p
DeadUntilDark:2p
Carina:2p
Ann-Christin: 2p
Annelie:2p
Mia: 2p
Malin: 2p
Lizaa: 2p
Eva: 2p
Susanna: 1p
Maja: 1p
Sofiutane: 1p
Marit: 1p
AnkiB: 1p
Cicci D.S:1p





Om det skulle råkat bli fel i poängen, var snäll och skriv en kommentar här nedan. Jag försöker att vara så noga jag kan men jag är inte felfri och vet att det ibland kan bli fel. Så jag hoppas vi kan hjälpas åt, tack på förhand.




Efter utmaning 4 kommer vi att ha två priser. Ett pris som lottas ut. Man kommer få en lott för varje poäng man samlat ihop när utmaningstiden går ut. Ett pris kommer vi på Scrapbutiken att utse vinnare till.


Då så, nu till det riktigt roliga - en ny utmaning:

Julkortsutmaning nr 3 - änglar visst finns de?

Den här gången gäller det att skapa ett kort där man kan se en ängel på framsidan. Vi vill också att ni använder spets på något sätt.

Som vanligt vill vi se ett nyskapat kort.  I övrigt är det fritt fram att själv bestäma form, färg, dekorationer osv. Sista inlämning är den 5:e oktober kl 23: 59.

Ett inspirationskort kommer senare i eftermiddag.




3 kommentarer:

  1. Åh vad jag tycker att dessa utmaningar är kul! :) Ha en bra dag! Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glada vi blir att du tycker så....

      Radera
  2. Lite sent ute. men här är mitt bidrag
    http://pyssel-inas.blogspot.se/2012/10/scrapbutikens-julkortsutmaning-nr-3.html

    SvaraRadera