måndag 17 september 2012

Frågor och svar kring julkortsutmaningen 2012

Det har kommit in lite frågor kring julkortsutmaningen. Jag har försökt att svara men tänkte uppdatera lite här på ett ställe:

Kan man hoppa på utmaningen nu och göra ikapp den första?


Ja det går bra. Ju fler som är med desto bättre! Dock kommer vi mot slutet ha ett stopp då det inte går att göra ifatt mer. Återkommer i ett senare blogginlägg med datum. 

Det går bra att göra ikapp julkorten fram till sista utmaningen i oktober. Sedan är det endast till "rätt datum" som gäller. 







Var postar jag mitt bidrag till den första utmaningen?



Hej Eva om du vill göra ikapp utmaningar så kan du maila dem till mig skriv namn och vilken utmaning.
siermans_h@hotmail.com






En fråga, det står FÅR använda. Betyder det att inte alla måste vara med?
Bara så jag inte missar något, det vill man ju inte :-)



Det kanske var lite otydligt skrivet. Jag menade att man får använda dessa fyra färger, hur mycket eller lite man vill.Alltså kan man välja att inte använda en av dessa färger om man vill.

Lycka till! 

Fortsätt att ställ frågor på sådant ni undrar över, så svarar vi så fort vi kan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar