tisdag 14 augusti 2012

Nyheter i butiken...

Nu finns det superhärliga papper från Eco Park serie Hello Summer.

Butterfly sky 

Wide stripes

och Bubbles.

Dessa papper är så härliga. Jag blir glad bara jag ser dem!


Jag har gjort ett enkelt litet kort där jag använt en gul cardstock som bas. Sedan tog jag en bit av papperet Bubbles. Lade en bit av baksidan på Butterfly skys. Sedan klippte jag ut två dekorationer ur detta pappers framsida och använde som dekoration på kortet.

Satte fast en stämpel som jag färglagt med ProMarkers och Faber Castell pennor. Lite glitter på vingarna fick det också bli.





Till sist klippte jag ut tre remsor ur gult, turkost och rosa papper och satte som en liten  "hylla" för motivet att stå på. Satte också fast tre små blommor och några halvpärlor.


Hoppas ni har en trevlig Tisdag!

1 kommentar:

  1. Supersött kort och härliga färgglada papper!!!
    Kram Outi

    SvaraRadera