söndag 5 augusti 2012

Boken om "mej"

Denna vecka kan man säga att jag har scrapliftat mig själv på förra veckans layout. Även om det är samma person som tillverkar layouterna så blir det inte samma kort.
Här har jag tillverkat egna blommor med hälp av Tim Holtz dies, glitterlim och halvpärlor.


 Det är tänkt att denna layout kommer att vara första sidan i albumet.
 Här har jag satt in en liten virkad duk.
 Lite fina fjärilar och rosor som finns i butiken i olika färger. De egenhändigt gjorda blommorna kan man ju variera i all oändlighet.
 Privata  stämplar men butiken har mängder med olika stämplar. Martha Stewart stans till bakgrunden finns i många olika utföranden i butiken. En ny favorit. Jag har beställt som jag hoppas kommer snart så jag får visa någonting med dem.
 Cheery Lynn Designs Doily & Exotic Dies - Victorian Romance Flourish swirlen som ni ser en liten del av ovan är helt underbar.
Hela layouten. Som ni ser grunden är lika.

Ha det bra till nästa gång.
/Nettan


2 kommentarer: