måndag 2 juli 2012

Änglar, älvor.....

... är min senaste passion!
De är så söta och skira.
Idag kommer ett traditionellt kort med papper från Inkido´s 6x6 Forever Collection no. 4.
Det var egentligen titeln på pappret som fick igång inspirationen till kortet. Sen har dessa söta änglavingar legat i min låda och väntat på att få hitta hem.....

 Stämpeln är en privat Digi. Jag har färglagt med Copic Ciao. Jag upptäckte att när stämpeln var färdig så stämde inte färgerna med pappret som jag tänkt. ( Det betyder väl att jag har för få pennor och BEHÖVER fler?)
Jag tog då en ljus turkos och målade runt fjärilarna på Inkodo-pappret. Det blev lite bättre....  = -)

Jag älskar dessa vita pistiller. Man behöver inte använda dem som pistiller I blommor. Man kan ju ha dem som blommor också! Jag har virat lite tyll runt och sedan slagit runt några varv med ståltråden från pistillerna innan jag klippte av överflödet.
 Den sista biten av pappret fick bli insida tillsammans med några bokstäver (privata).


Hoppas vädret håller i sig på den soliga varma sidan,
på återseende  // Linda

1 kommentar:

  1. Så fint. Jag gillar de där pastillerna också!

    SvaraRadera