söndag 10 juni 2012

Glad midsommar

Här kommer ett "Glad midsommarkort"

Bakgrunden är Inkido:s Forever collection no2 med fyra små rutor som jag delat och sytt ihop till fram och baksida. Swirlen och taggen är Silhouette Cameo. När vi var inne och hade scrapkväll i butiken hittade jag en stans som jag blev väldigt förtjust i med rosenblad. Något jag kommer att använda mig väldigt mycket av framöver. 
Den digitala stämpeln är privat resterande material finns i butiken.

Veckan som kommer skulle bli regnig perfekt för scrapbooking :-)

/Nettan

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Marita dina komentarer värmer.

      Radera
  2. Jätte fint kort.
    Rosenbladsstansen var jätte smart, sån skulle jag vilja ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Hör efter med Petra hon skulle jaga efter dem tror jag.

      Radera