onsdag 6 juni 2012

Enkelt kort......

Cardstock, ett journalingcard, en stämpel och några fjärilar är allt som detta kortet består av.

Satte fast ett fint journalingcard från butiken på ett brunt cardstock, fäste det sedan på ett cremefärgat cardstock och slutligen på ett brunt cardstock igen.
Stämplade dit en hälsning och fäste två fjärilar som jag klippt ut.



Detta kort är snabbgjort men ändå fint tycker jag.
Dessutom går de ju att förbereda så långt att du gör hela kortet och väntar med att stämpla dit en hälsning tills du vet vem mottagaren av kortet är.



Detta är mitt sista inlägg här i bloggen, jag har bestämt mig för att sluta som designer.
Vill passa på att tacka alla som besökt bloggen och gett fina kommentarer.
Mina söta designerkollegor som är urmysiga och som jag kommer fortsätta att följa o se allt fint de skapar.
Petra och Jonny som skickat otroligt fina produkter och kommit med glada hejarop.
Ni betyder mycket för mig allihop!

Varma kramar!

4 kommentarer:

  1. Det var ett fint kort.
    Ha det så bra i fortsättningen. Jag kommer att titta in på din sida titt som tätt.:-)

    SvaraRadera
  2. Åh, Marie, du kommer att saknas här!!
    Tack för all inspiration du gett oss. Naturligtvis kommer jag fortsätta att hälsa på i din blogg!
    Lycka till i fortsättningen och krama om din fina familj!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. This is such a pretty card! Love the pop of color with those gorgeous butterflies.

    Shelby

    SvaraRadera