fredag 6 april 2012

Sjung om studentens....

Hallå, någon som har saknat mig de senaste två veckorna?
Jag har haft lite otur och åkt på det ena efter den andra, nu senast lunginflammation men är nu på bena igen.
Och för att vara ute i god tid så har jag gjort ett studentkort :)
Kunde ju inte låta bli nu när Reprint släppt så fina papper med studentinspiration.


Och så den underbara studentflickan från Bildmålarna med tillhörande text.



Jag hade en snutt spets kvar som jag gjorde en blomma av.


Och så insidan med samma studenttjej.


Man kan aldrig börja för tidigt med student- och julkort ;)
Kram 




2 kommentarer:

  1. Ett fantastiskt snyggt kort
    Glad Påsk

    SvaraRadera
  2. Suuuuperfint kort!!! Läckert att måla klänningen rosa - perfekt skuggning!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera