tisdag 17 april 2012

Påse och CrissCross Card

Hej, I dag är det min, Cattiegirl:s, tur att blogga mitt allra första inlägg som GästDT!
Först ut är en enkel papperspåse som jag täckt med en bas. Väldigt bra att ha på lager till de tillfällen då man inte ens hinner rafsa ihop ett inslaget paket...Texten är stämplad med vit dyna och embossad med vitt embosspulver. Den underbara chipboard ramen är täckt med glitter och Stickles.

Material från Scrapbutiken:
Bo Bunny, Ambrosia, Mönstrat papper
Chipboard ram
Band

Till påsen måste man naturligtivs ha ett matchande kort, right!? Jag har gjort ett Criss-Crosskort där man har själva kortet i en ficka och drar upp...Har använt mig av samma fina Bo Bunny papper samt behållit ängeltemat.

Material från Scrapbutiken:
vit / Grå / Vinröd Cardstock
Bo Bunny, Ambrosia, Mönstrat papper 
Bildmålarna, Mönstrat papper
Cherry Blossoms (Verkligen superfin kvalitet!)
Tyll
Band
You Do Klocka

Kramar
//Cattigirl

5 kommentarer:

  1. Härligt kort och påsen blev så snygg med ramen!
    Supercharmigt kit!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej, jättesnygga kreationer! Tack för inspirationen! Kram

    SvaraRadera
  3. ÅÅh vilket härliga alster, så fint med både kort och påse :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Uuuuunderbara alster.
    Verkligen fina
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Suuuperfint & inspirerande!

    SvaraRadera