lördag 7 april 2012

En liten påskhälsning...

Här kommer en liten påskhälsning till er från mig.
Jag var inne i butiken i Scrapbutiken i onsdags och pysslade lite. Det blev starten på kortet jag visar i dag som jag har gjort till min föräldrar.
Stämpeln är från Bildmålarna, där jag använt Copicfärger och färglagt med.
Grunden är gjort av cardstock i gult sedan har jag använt även grön och brun cardstock.Till torrembossingenexperimentet använde jag beiget kopieringspapper och distressdynan walnut stain som stämpel är gjord på var vit och jag ville ha den lite mer beige så även här använde jag distressdynan antique linen. Formerna till stämpeln är gjorda i Silouette Cameo.
Till insidan använde jag ett av de färdiga gamla korten som finns på PION design Sagan om våren. Här fanns även texterna och bårderna med de underbara kycklingarna.
Infält i bilden nedan är baksidan där jag använt en stämpel som jag köpte i butiken för länge sedan med hjärtan.

GLAD PÅSK allihop
/Nettan

1 kommentar: