måndag 30 april 2012

Äntligen blev det den 28 april.....

....och vi hade vår träff igår inne i Linköping.
Det var mäktigt kul!
 Under dagen serverades deltagarna ett antal utmaningar. Som extra glasyr på tårtan fick vi alla, av Petra & Jonny, en överraskningsutmaning som även vi i DT-gänget deltog i.
Som tur var var det sen inlämning på den för jag hade BARA delat ett cardstock i två bitar när klockan var tre!?
Det var en bingobricka med olika rader att välja mellan. Jonny hade spetsat till det extra med att poängsätta brickorna så det blev olika poängvärde på raderna.
Jag valde en mellansvår rad.... Med hjälp av bordsgrannar kunde jag låna ihop rätt stämplar till min rad...
På min rad skulle det finnas med en kyrka, band, stickers, stämpel från Vilda stamps. För att försvåra det hela var sista brickan ´enfärgat`.

Ja kortet blev grått. Mest för att kyrkan inte skulle göra sig i mintgrönt..... Och jag tyckte jag var smart som skrev ´idag` med stickers på ett kort som inte har någon mottagare än.
Jag har målat med Copic Ciao. Stämpeln tror jag är från bildmålarna men jag kan ha tokfel!
Etiketten är från Vilda och där har jag satt dit en öljett. Love them! kan inte få nog av öljetter!
Mer band och öljetter! Charmsen är privat men likanande finns i butiken.

Ja, fler alster kan jag inte visa upp.... Även om jag inte scrappade så hann jag med så mycket annat nödvändigt på en scrapträff, bla handlade jag lite....... ;-)

Ha en underbar Valborg och god fortsättning på veckan,
på återseende,
// Linda




1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med om att scrapträffen blev väldigt lyckad! Det var första gången för mig och jag trivdes ypperligt med ALLT! Stort TACK till er DT-tjejer som är så positiva och sprider härlig kreativ energi omkring er. Och förstås, TACK till Petra och Jonny för hela arrangemanget!
    Kramar Outi

    SvaraRadera