torsdag 29 mars 2012

Här kommer då minialbumet jag tjatat om... UPPDATERAD VERSION

Har stansat ut sidorna ur ljusrosa cardstock. Sedan har jag dekorerat dem med det härligt prickiga papperet som glittrar ur MME serien. Har även använt spillbitar ur ett av PionDesign papperen (tags). Dessutom har jag använt de supersöta bilderna som finns på klipparket från Reprint som hetter Childrens Collection - cutouts. Flickan på framsidan och det lilla lammet innuti. Är de inte för underbara så säg.
Har även använt en hel del band från butiken. Älskar hur tjocka och härliga rosetterna blev när jag använde det band som har både en band del och en söt volang av tyll nertill. Bandet finns både i blått, vitt och rosa (som jag har använt).
På en del ställen i albumet har jag satt dit svart cardstock. Där tänker jag att man kan fästa fotografier. Tänker också att man kan skriva i albumet lite senare när bilderna kommit på plats.
Även använt den söta barnvagns charmen och en del blommor.

Då så är ni redo för lite bilder?






Bra för här kommer en hel hög!





Kram på er

2 kommentarer: