söndag 18 mars 2012

Halsband och en ask

Här har jag gjort en liten presentask till halsbandet.
Asken består ytterst av cardstock french vanilla en av mina favoriter. Detta ark körde jag i min Silloutte Cameo.
Det rosa arket är BOBONNY Ambrosia ett jättefint papper som kanske inte kommer helt till sin fulla rätt här men ändå lyfter upp asken.
Fjärilen har jag också kört i Sillouetten och distressat. Lite Glace i mitten på fjärilen även om det blev lite kladdigt. Men det får gå. En fin spets under.
Rosen kommer från mina gömmor men jag tyckte att den var för skarp i färgen så jag har distressat även den.
Ett litet metallhjärta får dekorera ena änden av spetsen.

Halsbandet är gjort av snäckskalspärlor och sötvattenspärlor i vitt.
Mellan varje pärla har jag bruna glaspärlor.


Som extra dekoration några metallbollar.
Halsbandet och asken finns i butiken under ett par månaders tid för att titta på.
Halsbandet är trätt på wire med ett hjärtformat silverfärgat lås.
Allt material finns i butiken.
Ha en fortsatt skön söndag.
MVH Nettan

1 kommentar:

  1. WOOOW en sån fantastiskt fin ask och halsbandet är sååå tjusigt

    Kramis

    SvaraRadera