tisdag 20 mars 2012

Barn, barn, barn...

Skrattar lite för mig själv. Idag är det ju dags att blogga ett nytt alster som handlar om barn. Jag har jobbat på ett dopkort till en kille. Men mina egna barn spelade mig ett spratt och blev sjuka. Så kortet är ej riktigt klart. Får se om jag hinner få det färdigt till ikväll.

Därför bjuder jag er nu istället på ett lite äldre kort men som jag inte visat här. Det blir ett kort där jag använt ett av mina favorit papper from Basic Grey -hmm kan jag ha nämnt det förrut? :*)

Alla papper är från Scrapbutiken. Stämpel (flicka och fågel) är digistämplar ur mitt eget förråd.
Har lagt glitter på blommorna. Tyckte det blev ett riktigt vårkort. Vår är något som känns att det är påväg eller hur?


Hoppas ni får en skön scrapp-tisdag! och kanske syns vi i kväll igen...

1 kommentar: