söndag 26 februari 2012

Ett härligt mysterium


I dag visar jag mitt sista inlägg här som gäst designer. Jag vill tacka så himla mycket för att jag fick chansen. Jag har gjort en layout på min son som ständigt är på nya spännande äventyr:-)
På bilden har han på sig sin Scooby-doo dräkt, därav överskriften.

Basen är ett brunt cardstock och ett mönstrat papper som jag tror är från Inkido.Bokstäverna är Reform sticker, ett tyg med självhäftande tejp på baksidan. Jag ritade bokstäver från en mall på tyget och sedan klippte jag ut dem. Bladen är även de från reform sticker, utstansade med en die.

Jag älskar blommor och här finns det många :-) Cherry blossoms i tre färger, turkosa pistiller,samt en stor vit blomma som jag mistat. En vacker löv pin tryckte jag in bakom blommorna.

Denna läckra ram mistade jag i turkost, grönt och gult.

Hoppas jag kunnat skänka inspiration denna månad, tack så mycket för mig,



5 kommentarer:

  1. Dina alster är alltid inspirerande och alltid såååå snygga
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Härlig LO i mysiga, murriga färger och med ett fint foto!

    SvaraRadera
  3. Kaonfin LO och vilket härligt kort *S*

    Ha det...

    SvaraRadera
  4. Vilket jätte fint Lo
    Härliga färger.
    Kram Elin

    SvaraRadera