fredag 3 februari 2012

Bildmålarna och Maja Design

Hej på er, idag blir det ett sent inlägg :)
Förra fredagen så använde jag ena halvan av en rolig plastförpackning som finns i butiken och lovade visa er vad jag gjorde med den andra halvan så här kommer mitt fikakort.
Och på framsidan har jag gjort en typ av "shakerkort" med guldig flowersoft till skakmaterial. Textstämpeln kommer från Bildmålarna och papprena kommer från Maja Designs fikaserie.


Och jag har gjort ett så kallade bokkort.


Och på insidan har jag satt en liten ficka på ena sidan med några thepåsar i. 


Och den vita spetsen har jag mistat med Tattered Angels Suede.


Och här kommer fler motiv från Bildmålarnas senaste släpp. Älskar dessa stämplar, de är så otroligt roliga at färglägga och bygga ihop med varandra. Finns massor av motiv i butiken, bara att frossa ;)


Och som stänganordning har jag använt mig av en dies från Tim Holtz.



Ha en riktigt skön helg nu och tack för att ni tittade in.
Glöm inte bort våran pågående utmaning som avslutas nu i dagarna.

Kram


1 kommentar: