tisdag 13 december 2011

Ska du gå bort?

och vill ta med en liten present? Då kan jag rekomendera att ta med en liten ask med något gott i.

Jag tänkte visa er hur jag har piffat upp en ask. Först klädde jag in den med ett beigefärgat cardstock. Sedan stansade jag ut en remsa ur rött cardstock. Den här fina vågiga kanten är en Martha Stewart stans och finns hos Scrapbutiken. Visst är den underbar? Sedan skar jag ut en smalare remsa ur ett mönstrat papper (här ett av julpapperen från Maja Design). Tejpade fast den runt kartongen.


Sedan stämplade jag upp ett tomtemotiv (reprint och finns i butiken). Dekorerade med en liten tag, kanelstång, rött/vitt snöre, utstasade små löv, snöflinga och några blommor. Sedan hade jag fått lite röda små stjärnor över när jag tidigare använt min spellbinder dies. Dessa strödde jag över och klistrade fast.

Så här blev asken:

Vad brukar ni ta med er i gåbort present?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar