söndag 11 december 2011

Kolla in dessa ...

fina kort till vår sista julkortsutmaning. Gör två liknande kort men i två olika färger. Dessa är inskickade av Ina och så här skriver hon:
Här är mitt bidrag till sista utmaningen. Krävde lite fundering och
jag hade väldigt dåligt med ideer, men så råkade jag hitta två tomtar
som jag hade färglagt för att ha till tändsticksaskar. Det fick bli
julkort av dem istället.
Väldigt fina blev de som kort tycker jag.

Och dessa är inskickade av Zora och så här skriver hon:
Gör två kort med samma saker men olika färger. Den sista tävlingen ser jag att jag inte uppfattat som de andra, men det som finns på ett kort finns också på det andra. Hoppas det är ok att tyda det så också? De blev ju ganska lika ändå:O)

Tack för en trevlig höst, med många roliga utmaningar!

Och visst fick man tolka det som du har gjort också. Superfina julkort blev det också.


Des sista kortet här kommer också ifrån Zora och är till utmaningen Simple and Clean.

Tack tjejer!

Så här ligger till nu:

Snojbi: 17p
Ina: 17p
Zora: 17p
Lindha: 16p
Siv: 12p
Kattiz: 12p
Tussling: 11p
Anna G: 11p
Åsa: 6p
Annika:5p
Cecilia: 5p
Anneli: 3p
Anna O: 3p
Linda: 2p
Carina 2p
Pernilla: 1p
Maja: 1p

Nu har ni ungefär ett dygn kvar att fixa till de sista korten. På Lucia dagen drar jag en vinnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar