måndag 26 december 2011

Ett sent ....

..... och sött inlägg bjuder jag på så här på Annandagen. Eller har ni fått nog att sött?
Ja, själv känner jag inte av att jag behöver äta mer sött på ett tag men att vila ögonen på något sött är ju en lisa för själen.
Jag har gjort en gå-bort-presentask i rosa/lila. Det är faktiskt något nytt för mig!
( Rosa och lila, alltså!)

Jag har använt mig av Maja Designs papper Crea Diem - Sann Vänskap. Jag tycker det är ett så ljuvligt papper.
Själva asken finns i andra utföranden i butiken, bl. a. trekantiga, måste ha en sådan också!
Allt material kommer från butiken.

Det var svårt att få fram den ursöta tyllen när jag fotade så ni får ha överseende med mina fingrar i bilden!
Ett tips är att när man gör sådana här arangemang med blommor och dekorationer, blir det ibland små hål som man inte vill ha. FYLL DEM MED TYLL!
Just nu har Scrapbutiken alla möjliga färger och de är så bra att använda till utfyllnad. De tar aldrig över men fyller ut och mjukar upp. I lov it! Och jag ger mig inte förrän jag har alla färger........

Nu sk jag fortsätta göra slut på julgodiset- om inte sonen hunnit före...
God fortsättning och
på återseende // Linda

1 kommentar:

  1. En sån underbar ask helt ljuvlig.
    Jaha då har jag en sak till jag måååste köpa nämligen tyll.
    Tycker det ser sååå fint ut med den.
    Kramis

    SvaraRadera