onsdag 9 november 2011

Julkort av fint papper......

Julkortsverkstan rullar på här, mysigt med julkortsskapande ihop med glögg och mustdrickande.

Det fina pappret som jag använt kommer från Inkido. Lagom mönstrat och lätt att jobba med, vid förstora mönster tycker jag att det blir svårt att göra kort men dettta är som sagt perfekt.

Fäste lite spets mitt på kortet och en diecut-ram som jag mistade o glittrade lite på.
Stämplade med en julstämel och dekorerade med rosor.

Prickade några pärlor med en guldig paper pen.



Material från Scrapbutiken:
Beige cardstock
Mönstrat papper från Inkido
Spets
Diecut-ram
Paper Pen (guld)

Övrigt material är en julstämpel från Inkido och minirosor.

I butiken finns också fina rosor i olika storlekar, här hittar ni dem.

Ni som ska på eventet får ha en superdag, fast de vet jag att ni kommer o få.

På återseende, snart med resultat från den marina tävlingen.................

1 kommentar: