söndag 20 november 2011

Ett tjejkort

har jag gjort med material från mitt senaste kitt från Scrapbutiken.
Jag hittade också en spillbit från ett fint vårpapper PionDesign som var rosa på baksidan och hade söta rosa tulpaner på framsidan. Detta gjorde jag en liten ram av med hjälp av mer brunt cardstock. Sedan är det en digi igen. Känner ni igen den? Använde bara den övre delen av stämpeln. Sedan är det egna dekorationer, blommor och bling. Men det finns massor av liknande dekorationer i butiken.
Har använt ett brunt cardstock som bas. Sedan använde jag det superfina papperet från Inkido till kortet. Det består nästan bara av text, men längst ned i hörnet flyger en fågel.

Den här gången har jag även lyckats dekorera insidan en bit också. Det är ju lite svårt att skriva en hälsning på mörkbrun cardstock så jag satte fast bitar av det fina Inkido papperet och så en bit av baksidan av spillbiten. Så här ser det ut:


Hoppas ni får en skön vecka!
På tisdag är jag tillbaka med lite små tändsticksaskar och några julkortsbidrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar