onsdag 19 oktober 2011

Vintrig layout........

Jag försöker att göra mina inlägg på morgonen men idag kom ungefär tusen saker emellan så inlägget dyker upp först nu.
Jag har använt papper ur mitt kitt (Primia kitt nr 3).

Det brunprickiga bakgrundspappret kommer från BoBunny. Använde även en bit av det härliga blå cardstocket.


Embossade några blå snöflingor på bakgrunden för att ge den lite mer liv. Gillar att använda ganska många lager när jag scrappar  och har använt det blå cardstocket samt lite wellpapp.
Silverstjärnorna kommer från något juligt som jag hade här hemma i lådorna. En påskfjäder letade sig dit också.
Det låg en liten bit spets på mitt pysselbord så den fick följa med på layouten.
Stickles och mist har använts flitigt och layouten glimmar jättefint.

Delta gärna i den marina tävlingen, här finns information om tävlingen och här en jättefin tolkning.

1 kommentar: